بازاریابی بهتری در اینستا گرام داشته باشید

29 شهريور 1396
بازاریابی بهتری در اینستا گرام داشته باشید

استقبال روزافزون مردم از اینستاگرام، بر کسی پوشیده نیست و پیش‌بینی می‌شود در ۲ تا ۳ سال آینده، نرخ مخاطبانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند به طرز چشمگیری افزایش یابد. همین امر اینستاگرام را به ابزاری مناسب برای بازاریابان تبدیل کرده است. استفاده از ۶ تکنیک زیر به شما کمک می‌کند حداکثر بهره را از این فرصت بزرگ ببرید. 

instagram

از تجزیه‌وتحلیل‌ اینستاگرام برای بهینه‌سازی حساب کاربری خود استفاده کنید

در تجارت همیشه گفته می‌شود چیزی را می‌توان مدیریت کرد که قابل‌اندازه‌گیری باشد. این موضوع برای بسیاری از طرح‌های بازاریابی، از جمله بازاریابی در اینستاگرام هم مصداق دارد. در حال حاضر ابزارهای مختلفی برای آنالیز عملکرد پست‌های اینستاگرامی وجود دارند که به برندها کمک می‌کنند از این کانال، استفاده‌ی بهتر و موفق‌تری داشته باشند.

هنگامی‌که به دنبال یک ابزار تحلیلی اینستاگرام می‌گردید، باید به چند قابلیت خاص توجه داشته باشید که برای بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. اول و مهم‌تر از همه، این ابزار باید توانایی نظارت بر عملکرد پست را داشته باشد؛ یعنی نشان دهد که کدام پست‌ها بهتر جواب داده‌ و مشارکت بیشتری از آن خود کرده‌اند و بالاترین نرخ کلیک را داشته‌اند. این اطلاعات به بازاریابان کمک می‌کند استفاده‌ی مؤثرتری از اینستاگرام داشته باشند.

به‌علاوه، بازاریابان به‌احتمال‌ زیاد می‌خواهند از ابزاری استفاده کنند که توانایی برنامه‌ریزی پست‌ها را دارد. اکثر ابزارهای آنالیزی اینستاگرام قادر هستند بهترین زمانی را که برای به اشتراک گذاشتن محتوا مناسب است، تعیین کنند. این زمان ممکن است خارج از ساعات اداری باشد، به همین دلیل برنامه‌ریزی برای به اشتراک گذاشتن محتوا، مفید و کاربردی است.

درنهایت، بازاریابان به ابزاری نیاز دارند که قادر باشد تأثیر کلمات کلیدی و هشتگ‌های خاص را مشخص کند. این قابلیت باعث می‌شود تیم بازاریابی بتواند در لحظات و تجربیات به‌یادماندنی‌تری با مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی در تماس باشد.

نوشته های مرتبط
دیدگاه کاربران
هنوز دیگاهی ثبت نشده است. اولین نفری باشید که نظر میدهد.