برندها
در فرهنگ ما ،واژهٔ برند معمولاً برای اشاره به محصول ،کالا و یا خدمتی بکار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد ،به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرتمند آن‌هایی هستند که افراد نسبت به آن‌ها حس مالکیت دارند و برای مثال می‌گویند: این مارک ،اسم مارک دلخواه من است .برندهای برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نام‌ها اعتماد داشته و از آنها انتظار خلق ایده‌های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند. در این راستا موضوع وفاداری به برند از مهمترین موضوعات مورد توجه شرکت‌ها می‌باشد و شرکت‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای کسب و جلب وفاداری مشتریان می‌باشند. یکی از مهمترین معیارهای وفاداری به برند، عامل یادآوری و بازآوری برند با گروه کالایی خاص می‌باشد که زمینه را برای خریدهای مجدد مشتریان فراهم می‌آورد.از آنجائیکه در اثر تحریم ها و نیز عدم وجود ارتباط مستقیم مابین کشورعزیزمان ایران و برخی از کشورهای پیشرفته و تولید کننده تکنولوژیهای نوین ،اکثر برندهای برتر دنیا قادر به حضور رسمی در کشور نیستند ،وهمچنین بدلیل سود جوئی برخی افراد بی تعهد ،در سالهای گذشته شاهد حضور کالاهای بی کیفیت با قیمتی ظاهرا مناسب ،اما فاقد هرگونه اصالت و گارانتی بوده ایم که تنها با عنوان و نام تجاری برند اصلی به فروش رسیده اند. در این اثنا گروه آی سی سی در جهت تداوم ارتباط پایدار با بازار آی تی ،با در نظر گرفتن حقوق مصرف کننده ،اقدام به عرضه کالاهای اصلی از برندهای جهانی با گارانتی معتبر و قابل اعتماد نموده است.
سایر برند ها
ASUS
adata
cisco
gigabyte
D-LINK
HP
intel
mikrotik
samsung
AMP
BELDEN
BILKYNS
BRAND-REX
ENGENIUS
Full Enterprise
GREEN
HUAWEI
HUNTKEY
LEGRAND
LG
LINKSYS
LS
NAZTECH
PLANET
Q-NAP
SANDISK
TP-LINK
UBIQUITI
ZYXEL
UTEL
lgonet