Ios به جای اندروید

10 دي 1396
Ios به جای اندروید

گوشی ‌های زیادی هر ساله به بازار می ایند؛ اما فقط چند گوشی وجود دارد که معرفی آن ‌ها بازار را دچار تغییر اساسی می ‌کند. امسال iPhone X  توانسته است این کار را انجام دهد. اما این تاثیر تا چه حد بوده است؟ 

با مطالعه نمودار های مربوط به فروش گوشی ‌های هوشمند شرکت ‌های مختلف ،به این نتیجه رسیدیم که به محض معرفی iPhone X خیلی زیادی از کاربران اندرویدی به اکو سیستم iOS مهاجرت کرده‌اند. این اتفاق در حالی افتاده است که اکثر متخصصین انتظار داشته‌اند که iPhone X  خیلی بیشتر از مقدار فعلی فروش داشته باشد و حتی برخی از آن ‌ها این گوشی را یک پروژه شکست خورده معرفی کرده‌اند چرا که انتظاری بیش از این داشته اند! با این حال ،iPhone X فروشی فوق‌ العاده در برخی از بازار های مهم مثل چین را تجربه کرده است

جدا از این مهاجرت ‌ها ،خیلی از کاربرانی که پیش از این هم iPhone داشتند ،تصمیم به ارتقای گوشی‌ هایشان گرفته‌اند و این امر تاثیر مستقیم iPhone X بوده است؛ تاثیری که iPhone 8 در نمایش آن ناکام بود.

در این نموردار می ‌توان به وضوح دید که فروش گوشی ‌های مبتنی بر iOS با ورود iPhone X ظرف مدتی کمتر از 2 ماه ،حدود یک و نیم برابر شده است. برخی متخصصین جذابیت ویژگی ‌هایی مانند Face ID،انیموجی و نمایشگر OLED  را دلیل این امر می ‌دانند ،اما شاید دلیل اصلی این افزایش فروش ،تغییر ظاهر انقلابی این گوشی باشد.

نوشته های مرتبط
دیدگاه کاربران
هنوز دیگاهی ثبت نشده است. اولین نفری باشید که نظر میدهد.