تغییر نسخه تحت وب اپ استور

1 بهمن 1396
تغییر نسخه تحت وب اپ استور

امروز اپل باز طراحی بزرگی در رابط کاربری نسخه‌ی تحت وب فروشگاه اپ ‌استور خود ایجاد کرد. این طراحی جدید جایگزین رابط کاربری قدیمی نسخه‌ی تحت وب فروشگاه مورد بحث شده است.

اپل برای این بار ،طراحی جدید از برخی المان‌ های سبک طراحی جدید به‌ کار گرفته شده در سیستم عامل آی‌ او اس ۱۱ بهره گرفته است. نسخه‌ی تحت وب اپ ‌استور میزبان تصاویری با ابعاد بزرگ‌تر است و تمرکز اصلی در صفحه‌ی اطلاعات مربوط به هر اپلیکیشن ،روی مواردی مثل نظرات کاربران است. در نسخه‌ی تحت وب جدید فروشگاه اپ ‌استور ،سرتیتر هر اپلیکیشن بزرگ‌تر شده و علاوه بر این پیام «این اپلیکیشن فقط در اپ ‌استور روی دستگاه ‌های مجهز به آی ‌او اس در دسترس است» نیز در بالای صفحه مشاهده می ‌شود. در نسخه‌ی جدید اپ ‌استور علاوه بر تصاویر اسکرین ‌شات شاهد توضیحات ،اطلاعات مربوط به به‌روزرسانی ،نظرات کاربران و جزئیات خاصی مثل حجم اپلیکیشن ،سازگاری با دستگاه ‌های مختلف و موارد دیگر هستیم.

افزون بر آنچه گفته شد ،باز طراحی رابط کاربری تحت وب اپ ‌استور به عنوان بخشی از تصمیم شرکت اپل برای حذف این فروشگاه از اپلیکیشن دسکتاپ آیتیونز انجام شده است. اپل از نسخه‌ی ۱۲.۷ آیتیونز که در ماه سپتامبر منتشر شد ،محتوای ارائه شده در این اپلیکیشن را ساده‌ سازی کرد و برخی موارد از جمله کتاب ‌ها را از آن حذف کرد.

سال گذشته نیز اپل در اقدامی مشابه ،نسخه‌ی تحت وب سرویس اپل موزیک را هم باز طراحی کرد. حال رابط کاربری نسخه ‌های تحت وب هر دو سرویس اپل موزیک و اپ ‌استور برای تمام افرادی که از نسخه ‌های جدید سیستم عامل آی ‌او اس استفاده کرده‌اند ،حسی آشنا منتقل خواهد کرد.

نوشته های مرتبط
دیدگاه کاربران
هنوز دیگاهی ثبت نشده است. اولین نفری باشید که نظر میدهد.