گوگل به هکرها پول می‌دهد!

29 مهر 1396
گوگل به هکرها پول می‌دهد!

گوگل احتمالا امیدوار است که کیفیت اپلیکیشن ‌های موجود در "Play store" را با راه‌ اندازی یک برنامه جدید پرداخت پول برای پیدا کردن باگ برنامه ‌ها افزایش دهد.

در حالی که برنامه قبلی گوگل بر روی پیدا کردن نقص در وب ‌سایت ‌ها و سیستم‌ عامل ‌های خود تمرکز دارد ،این برنامه به هکر هایی که آسیب ‌پذیری اپلیکیشن ‌های برتر سیستم عامل اندروید را پیدا ‌کنند ،جایزه می ‌دهد.

هکر ها برای دریافت جایزه خود باید یافته ‌هایشان را مستقیما به توسعه‌ دهندگان ارائه دهند و به آن ها کمک کرده و با آن ها همکاری کنند.

گوگل قول 1000 دلار برای یافتن هر نقص که مطابق معیار ها و ضوابط آن باشد را داده است ،اما هکر ها نمی ‌توانند به سراغ هر اپلیکیشنی که دلشان خواست بروند یا از یک برنامه اسپم که تعداد زیادی از آن ها در  play store وجود دارد ،استفاده کنند.

در حال حاضر ،آن ها برای دریافت جایزه فقط باید بتوانند نقص و باگهای   Dropbox، Duolingo Line، Snapchat، Tinder،Alibaba ،Mail.ru و Headspace را پیدا کنند.

گوگل قصد دارد تا در آینده توسعه ‌دهندگان بیشتری را دعوت کند ،اما آن ها باید تمایل به پاکسازی باگ های برنامه ‌های خود را داشته باشند.

نوشته های مرتبط
دیدگاه کاربران
هنوز دیگاهی ثبت نشده است. اولین نفری باشید که نظر میدهد.